goktugalpmom Kızlar 9 haftalık hamıleyım 2 gündür gögüs hassasiyet gitti zaten bulantı yoktu aynı durumu yaşayan varmı
Selinmoon goktugalpmom canım hemen aklına kötü şeyler getirme benim de öyle oluyordu hatta benim göğüs hassasiyetim hiç olmadı gibi bir şey belirtilerim kayboluyordu sürekli
Selinmoon goktugalpmom benim de öyle oluyordu mide bulantılarım bütün belirtilerim ara ara gidiyordu korkma 🙏
Der_yaM goktugalpmom hic korkma canım 9 10 haftada tüm belirtiler kayboldu açıkçası baya korktum tereddüt ettim birsey oldu diye çok şükür birsey yoktu 😊
goktugalpmom Der_yaM valla çok sevindim bugün içim içimi yemişti 😥 rahatlattınız🥰 bide bende bulantı hıc olmayınca insan nasıl hamılelık dıyor 🥲
Der_yaM goktugalpmom Allahin izniyle bir sorun olmaz canım korkma ben 1 hafta içim içimi yedi en son kontrole gittim sorun yoktu yani içini ferah tut Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😇