Hanımlar merhaba 30 haftalık hamileyim. Şimdiye kadar çok şükür agrısız bulantısız bi gebelik geçirdim.Ama bu hafta belde ağrım çoğaldı kasıklarımda ağrıyor.
Bir de çok fazla üşüyorum.
Krem sürüyorum bazı hareketler yapıyorum ama yok bugun sadece uzanıyorum.
Hafifletmek için ne yapmam gerek lütfen fikir verir misiniz