Ceed_mom AnneBi nasıl hissediyorsunuz hıçkırık olunca ben 19+2 tim hareketlerini hissediyorum ama erken belkide hissedebilmem için
1yenianne11 AnneBi aşkım sen bide ilerleyen haftalarda gör günde 5 6 kere tutuyor yavrumu hıçkırık 34+5 im inan bana abov bunlar neymiş diceksin 😂😂
Tazeanne68 Ceed_mom aynı bölgede ritmik hareket gibi sanki zıplıyor gibi oluyor daha çok erken 22 23 lerdw dışarıdan da anlayablrsin hareketlerini