Dilan33 Ben 36+3 bizimki erken davrandi ama 37 haftanin sonuna kadarda dogum pozisyonuna gecebiliyomus bebek.
Rumeysaozcan Dygu döndüğünü anlamadım ki ama sancılarım sıklaşmıştı ebelerin döndürmesini kabul etmemelisin çok tehlikeli
Dilan33 Dygu insallah döner. Kendi dönse agrı olmuyo bildigim kadaryla ama ebe kadinlar yapiyomus o zaman cok ağrili oluyomus