Merhabalar su anda 30 haftalık gebeyim 29 haftadayken doktor suyunun fazla olduğunu bebeğin kilosunun 1700 Gr olduğunu söyledi şeker yok onun dışında tansiyonum yuksek çıkıyor ama herhangi bir diyet önerilmedi riskli gebelik geçiriyorsun dedi doktor bebek pozisyonu yan olarak gördü çok ağrım oluyor bazen ayağa kalkıp yuruyemiyorum belimden kasiklarima çok ağrı var ikinci gebeliğim bu arada bu durumu yaşayanlar sağlıklı bı şekilde doğumu oldu mü acaba