sna44 nacizane tavsiyem yumuşatıcı kullanmayın, bebek yumuşatıcısı olsa bile. Bebişlerin ciltleri çok hassas oluyor. Ben hiç kullanmadım, sadece bebek deterjanı kullandığım halde onuda çok az deterjan atıp çift duruluma yapıyorum. Siveno deterjan güzel bu arada tavsiye ederim, katkısız ve temiz içerikli.