Benimde 3 gün geçti test yaptım negatif sırt ağrım var göğüs uclarım acıyor arada bi kasık ve bel ağrılarım oluyor sonra geçiyor ama sırt ağrım bir haftadır geçmiyor yarına kadar olmazsam yarın kan vermeyi düşünüyorum bakalım hayırlısı olur inşallah hepimiz için