Hsnsarem-94 Mutlumomm canım merhaba bende Maraş merkez kültür merkezinin orda oturuyorum isteyen olursa tanisabiliriz
R-E-A 12hafsagunkokkaya96 bebeğinize puset aldınızmı? Sizce puset almalımıyım ne kadar süre kullanılıyor ve 2. El olarak satmayı düşünen tanıdıklarınız varsa iletişime geçebilir miyim?
Dilara_0 sukran0046 aa baya yakınız bende binevlerdeyim. buradan birisiyle takiplesmistik tiktokdan ama kim hatırlamıyorum bildirimleri de sildigim için bulamadım da kendisini daha sonra acaba siz misiniz 🤭🥰
sukran0046 R-E-A 32+3 teyiz sularda alpey beye gidiyordum 3 aydır kadın doğum hastanesinde emine aydına gidiyorum
12hafsagunkokkaya96 R-E-A kesinlikle çok işe yarıyor puset almalısınız .. tanıdığım yok malesef dogumunuza ne kadar kaldı bnm pusteim ilk cocugumdan vardı
Dilara_0 sukran0046 burdan da konuşalım arada ayol ya da görüşme şansımız varsa görüşelim isterseniz. 🤭
Dilara_0 sukran0046 evimin üst yolu oluyor orada da bir okul var acaba orayı mı dediniz? Yakınmışız o zaman