Selinmoon Tazeanne68 Ay zaten o cıs insana bela 😂😂 kendimi bildim bileli her zaman çok çşim geliyor 😂 hamilelikte bu iki katına çıktı
Tazeanne68 Selinmoon kesinlikle öyle ya bende hamilelikle başladı şuan daha da arttı bide mesane ye bebegin baskısı oluyor mesane şişince de karnım iyice davul gibi oluyor gerçekten şu son zamanlarda gebelik zorluyor yani biran önce hayırlısıyla sağlıkla doğsun istiyorum
Selinmoon Tazeanne68 anladım canım muhtemelen ben de öyle olurum şimdiden böyleysem . İnşallah canım sağlıkla kucağımıza alalım
[silindi] Selinmoon valla bana herkes annem dahil bir şey söylüyor bu benim ilk gebeliğim heves ediyorum veya görüyorum alıyorum yani ben yaşıyorum gebeliği de anneliği de. Kimseyi dinlemiyorum içimden nasıl geliyorsa valla
Nazliii3 Bende cinsiyeti öğrenince yavaş yavaş aldım 29 haftalık iken bitirdim yıkadım ütüledim iyi ki o zamanlar yapmışım şimdi doğuma iki hafta kaldı hareket bile edemiyorum