gncglozclk sadece anne sütü veriyorsan bizim doktorumuz 10 güne kadar normal demişti. Benim bebeğim haftada 1 yapıyor kilo alması normal herhangi bir sorunu yok kabız değil ama öyle yapıyordu zamanla düzeldi. Sürekli masaj yap iyi geliyor. 1-2 kere çok zorlanmıştı doktorumuz fitil vermişti 2 kere kullandım onun haricinde bir şey kullanmadım