Siyah_inci ben daha 17.haftadayım. Bi tek bunu aldım zaten, başka bir hazırlık yapmadım henüz😊
Karar verebilirsem bebek arabasını almak istiyorum önümüzdeki ay. Ufak tefek şeyler daha sonra da alınır diye düşündüm. Bir de henüz cinsiyetini göstermedi, o yüzden kıyafete falan bakamıyorum henüz. Önden büyük parçaları alayım dedim ben de.