bademommss__ 5 gunluk oldu bebegim bugun boyle yumurta sarısı gibi sarı kustu yarın kontrolumuz var ama korktum agız sutu yazıyor nette ama gene de bilen birileri yazarsa coks evinirim🙏
babyy__ bademommss__ kuzum benim bebegim 15 gunluk hala sarı kusuyor doktor sütün fazlaligi dedi korkma yani
170420 bademommss__ kusma doktor normal demişti bnde çok korkmuştum enfeksiyon zannetmiştim ama değilmiş yinede doktoruna göster tabi her çocuk farklıdır
170420 bademommss__ bn yaradan emziremiyirdum eczaneye danıştım doğal krem vardı yara için her emzirmeden sonra sürüyordum ve silmeyede gerek yoktu çocuğa zararı olmaz demişti her emzirmeden sonra şurup kurtuldum bnce hemen almalısın
170420 bademommss__ yok hayır karışım değil siz eczaneye söyleyin o szie tavsiyede bulunur inanın ismini hatirlasam soylerim ama malesef bnde gidip alicam hamileliğin 38haftasindan itibren sürmek gerekmiş
bademommss__ babyy__ ben direkt emziriyorum ama cok acıyo gercekten sagımı acıdıgı icin mi yapmistiniz