Haceryklmaz Merhabalar İki gün sonra 10 haftalık gebe olacağım kan sulandırıcı iğne yapıyorum her gün ama dün ve bu gün kahverengi az şekilde leke geldi tehlikeli midir yoksa her anne de olur mu ?
Berivan6565 Cnm bende de oluyor leke geliyor duruyor doktor her seferinde acile gelmemi söyledi bebeğin sağlığına bakmak için ufak leke de olsa doktorların tabiriyle düşük tehlikesi oluyor
Haceryklmaz Doktoruma yazdım şimdilik takip et dedi proluton igne yazmıştı gerek görmüyorum devam ederse yaptırırız dedi