11 haftalık hamileyim ikinci bebeğim kızım 5 yaşında kızımda zaman sanki su gibi akıp geçmişti bunda hiç zaman geçmiyor gibi daha çok zamanım var nasıl biter bu hamilelik acaba diye hergun ağlıyorum yüksek tansiyon var çok zorlanıyorum hiç enerjim yok kalkıp su içmeye bile gidecek derman yok ne zaman geçer bu hallerim