melteW Ben de normal doğum sonrasını merak ediyorum takılmalı mı acaba bazı doktorlar önermiyor en az 2 hafta rahim içi toparlanması beklemek gerekiyor diyor ama ben çantama koydum bir tane
Ozr42 Doğum yapalı 10 gün oldu doktorum kullanabilirsin 3 ay dedi. Ama ben hala biraz daha geçmesini bekliyorum dikişlere baskı uygular diye.