zynepp Arkadaşlar lekem olmadığı halde progestan vermişti doktor.Kullandıktan sonra leke gördüm.Bu durumda olan var mı
Cagla87 zynepp 8. haftamda aynı durumu yaşadım. Doktor devam etmemi istedi. O paket bitince bıraktım 13. haftamda kanama yaşadım. Hemen tekrar başladım hala da kullanıyorum. Muhakkak doktorunu ara veya kontrole gidip durumu bildir. Geçmiş olsun.
efsanee_ zynepp canım bende kullanıyorum. Dr kanama alanı görmüştür ultrasonda o yüzden vermiştir. Ortada bişey yokken neden versin ki.