Kuzeyozum Birikrabirsusam benimde o şekilde bende bekliyim 37 haftalığım 38 de gelişmezse alacağız dedi
mervemurat16 Birikrabirsusam benimde karın çevresi geride ama düzelmiyor 1 haftaydı 2,5 oldu sonra 2 ye düştü doktor genetik dedi ne yesemde düzene girmedi ama aon iki haftada şükür kilo aldı
Sevalinkaa Birikrabirsusam 2 hafta ileri 2 hafta geri olması hiçbir sıkıntı yaratmıyor eğer 3 haftayı bulursa o zaman takibe alıyorlar hiç canını sıkma
mervemurat16 Birikrabirsusam sadece minyon sağlıkla ilgili sıkıntısı yok sadece plesenta yaşlanması oldu 36.cı haftada zaten bu perşembe doğum var normalde çok ilerlese alacaktı erken doktor ama gerek görmedi
Birikrabirsusam Sevalinkaa inşallah öyledir malesef gittiğim doktor emin olamadı sağlıksal bişeyden dolayı mı gelişim geriliği war yoksa minyon mu diye
Birikrabirsusam mervemurat16 inşallah benim bebeğimin de sağlıksal bi sıkıntısı yoktur da sadece minyondur çok endişeliyim
Birikrabirsusam mervemurat16 bu makinede sağlıksal sıkıntısını göremeyeceğini söyledi. Perinatolog a gönderdi ve düzenli takip önerdi