Perşembe günü hamileyim diye doktora gittim kizlar evde çubuk yapmistim . devlet hastanesine doktor 2 kese gördüğünu soyledi ikiz ikiz dedi.yuzde 70 ihtimal dedi..hazır ol dedi 10 gün sonra gel kalbini dinle dedi..ertesi günü içim rahat etmedi özele gittim devlet çok kalablik ve hızlı bakıyordu..ozeldeki doktor tek dedi şuan ben net tek goruyrim dedi.persembe gel kalbini dinle dedi.o zaman da tek kalp dinlersen kesinlikle tek derim dedi..cok tereddüt e kaldım..1 günde kayipolmus olbilir mi..devlet yanlış mı gördü..18 ocak adet olacagim gün kese gördük erken mi gittim anlamadim..ailemde hiç kimsede karı koca ikiz yok en eskiye kadar indik kimsede yok.dogal yolla tedavi almadık tüp bebek vs değil.sizce ne oldu.ilk kez başıma geldi.