Kizlar bebek bas aşağı duruyor dedi dr ama benim karnım baya aşağı da ve aşırı alt bilgem ağrıyor kontrolde hersey yolunda dedi magnezyuma devam et dedi birde progestan fitil verdi düzenli kullan gecmecze 1 hafta sonra gel dedi ama gecmedi yururken bile altta doluluk var gıbı yürüyemiyorum başına gelen varmi