ayanarta1 Kız saçmalama. Neden kendini bu kadar küçük ve işe yaramaz olarak değerlendiriyorsun yaa. İnsan önce kendine değer vermeli. Kendine değer vermeyenin, karşısındaki hiç vermez. Kimseye kendini böyle gösterme. Biz kadınlar hep değerliyiz ve sende çoooookkk değerlisin 💐🫶🏻