Burada herkes doğum hikayesini yazıyordu ben de yazmak istedim belki birisine faydalı olacak bir bilgi içerir diye ☺️ Benim bebeğim 38+5 de geldi gelişim olarak doğum için hazırdı tamamlamıştı doktor biraz ileriden gittiğini söylemişti çünkü. O durumdan bir sıkıntı yaşamadık. Akşam 6 gibi nişanım gelmişti, nişanın nasıl bir şey olduğunu da burdan duyup öğrenmiştim önce hastaneye gitmek istemedim ama 1 saat sonra gittim sancım yoktu 3 cm açıklık olduğu söylendi yatış önerildi fakat o kadar saat yatmak istemedim çünkü 5 saat sonra da doğum olabilir 1 hafta sonra da ama 3 cm açıklık olduğu için senin 1 hafta sürmez dediler. Eve geldikten sonra saat 11 gibi kasıklarımda sancı başladı ben bele sırta vuracak diye bekledim hep öyle söylendi çünkü. Saatler geçtikçe sıklığı 5 değil 2-3 dakikada bire indi ama hala karnım ve kasıklarımdaydı bu ağrı. Saat gece 3 gibi dayanamadım gittim yatışım yapıldı gittiğimde 5 cm açıklık olmuştu. Bir süre ağrı çektim NST ye bağlı olarak. 6 cm den sonra hızlı ilerledi doğuma aldılar saat 6.30 da doğum gerçekleşti. Son 3 saatteki ağrı çok şiddetliydi ondan öncesi katlanamayacak kadar değildi hatta sezaryene alın demeyi düşündüm çok farklıymış gerçekten 😁 Benim doğumumda dikiş normalden çok fazla oldu çektiğim zorluk bu oldu ama bu günler de geçecek diyerek kendimi teselli etmeye çalışıyorum yine de normal doğum yaptığıma pişman değilim Umarım sizlerin daha da rahat doğumları olur 🌸