Adet günümde kan değerim 21 ıkı gün sonra 55 oldu doktor çok düşük değerler dedi ve ultrasona almadı bekle dedi daha sonra anca erken kaset testlerde silik çizgi çıktı dünde kanamam başladı su gibi resmen hemen özel kliniğe gittim kese var ama bebek yok dedi vakumla kese alındı hepsı 1 hafta içinde oldu kanama daha ne kadar sürer ve adet süreci nasıl ilerliyor kızlar hiç başıma gelmedi böyle bir durum