Merhabalar ben 9 Ocak’ta çatlatma iğnesi oldum. Dün iğneden sonraki 11. Günde kaset test yaptım negatif çıktı. Bugün 12. Gün belki silikte olsa çıkar diye umutlanarak kaset test yaptım ama gene hiç çizgi çıkmadı. Meme hassasiyeti, dolgunluk ve meme uçlarının koyulaşması, sürekli uyku isteği, sık acıkma, çok sık idrar yapma ve sürekli adet olacakmışım hissi kasık ağrısıgibi belirtilerim var. Psikolojik mi? Yoksa sizce 12. Günde hala erken olabilir mi? Genelde herkesin 12. Gün pozitife dönmüş:(