Kızlar 30+ 5 haftalığım 4 gündür aşırı kaşınma ve kızarmalar var doktora gittim merhem verdi ama gecmıyo. Başka doktora gideceğim tekrardan. Bu durumu yaşayanlar var mı aranızda ne zaman geciyo yada kasıntı ve kızarıklığın çoğalmaması için napabilirim yardımcı olurmusunuz