beybim0 5 haftalık gebeyim folik asidi sabah içtim mi hatırlamıyorum bir tane daha içsem sorun olur mu
Aysu1307 beybim0 bende 6 haftalığım ama folik asiti hamile kalmadan öncede içiyordum kaç debatlık içiyorsun ben daha hiç doktor kontrolüne gitmediğim için sorma şansım olmadı haftaya gideceğim ama içmeye devam ediyorum umarım zararı yoktur
Temmuzmucizesi26 beybim0 1 gn içmeseniz bir şey olmaz ama bugün 2 tane içerseniz zararı olabilir riske atmayın bence 💖 bugün beslenmenize bir tık daha dikkat edin içmediyseniz yerini tutsun
Ebruebru1991 beybim0 hatırlamıyorsan içme derim yarın alırsın ☺️ folik asit içeren gıdalar alabılırsın ıcıne sınmezse😇