Kızlar yaklaşık bir aydan fazladır sürekli isalim var. Başlarda mide bulantısı ile yanma ile devam ediyordu. Bebekten dolayıdır diye umursamadım. Patates muz falan geçiştirdim. Ara ara azalıyor sonra yine artıyordu. Artık ayağa kalkamaz durumdayım. Sürekli isalim var ve istifar ediyorum. Ayakta durmaya yemek yapıp yemeye takatim kalmadı. Üstüne bir de kuru öksürük ve hapşuruk eşlik ediyor. Ne yapsam geçmedi. Bebeğe zarar verir mi? Nasıl geçer? Başına daha önce gelen var mı?