Canım beta vererek niye strese giriyorsun ki benim de aynı şekilde 6+1 de gıttım kese vardı bebeği alttan gorebıldı sadece kalp atışı yoktu ama bır hafta sonra tekrar çağırdı Salı günü gıdıcem ama hiç beta baktırmadım kese varsa sen kontrole gittikçe bebeği görüp kalp atışını duymayı beklemelısın betaya gerek yok ki alttan muayene ol orda daha net oluyor 7-8 hatta 9. Haftalarda görenler var bende 7 haftadayken gidicem inşallah duyarım sen de duyarsın hayırlısıyla inşallah