Tugbacds bizim kız da çok zorluyor 34 üz bizde eşime diyorum kızıyor erken doğurucam diye çağırıştırma yapıyormuşum güya dedim hayır hissetiğimi bebeğin neler yaptığını söylüyorum sadece diyorum anlamıyor yerleri daraldı ve tam hareketli haftaları 36 dan sonra daha yavaşlıyormuş sanırım hareketleri bazen çok rahatsız edebiliyor bu durum ama Rabbim zamanında gelmelerini nasip etsin tek saplıkla alalım da.
Oğlum 40. Haftada doğdu buna da diyorum ki eşime 36 dan sonra herhangi Bir gün gelebilir normal olaraktan öyle değil mi?
Onu da yanlış anlıyor yok erken gelsin istiyorsun da bilmem ne benim şu sıralar stres seviyem fazla nolur Allah bilir.