Nursin_kpln canım hastaneye gittin mi? Gitmediysen kesinlikle git en azından sebebini öğrenirsin ciddi birşey olabilir Allah korusun. Benimde olmuştu 9. haftada bir iki damla acile gittik direk yatış vermişlerdi 3gun serum ve ilac tedaviisi gördüm, bidaha olmadı şükür. Nacizane fikrim henen git gitmediysen