Babe3 bende de aynı sorun var canım, bugün yumurtlama günüm normalde, ovülasyon testi yaptım silik çizgi çıktı, hiç bişey kullanmadım bu ay ilaç olarak sadece soğan suyu yaptım, çatlamamış bir de 2 günde bir hep değerlendiriyorum, çok üzgünüm yaaa geçen ay aşılama olmuştum tutmamıştı belki aşılama sonrası tutar diyorum ama yumurtlamıyorum geç yumurtluycam ya da bilmiyorum neden böyle oluyor 😭😭