Klbk25 Momgirl1 hiç açilmam yoktu 40+6 da doğumu başlattılar resmen zorla doğurdum travmam oldu bidaha doğum yapamam çok kötüydü
Momgirl1 Klbk25 ya neden etlik şehirde mi yaptılar genel olarak iyi yorum duyuyordum bende 29 haftaya girdim