Edus35 30+5 ten selamlar🩶30+0 da 1700gr ve 43 cm ölçmüştü doktorumuz,iyi gidiyor bazen ağrılar vursadabu aralar hazırlıklar yapıyorum eksikleri tamamlayıp evde de de temizliklerimi yaptım mı hazır olurum umarım,dr 37de sezaryeni planlayabiliriz dedi biraz erken geldi bana da ama ellerim burnum ayaklarım şişiyor sebepte yok aslında tüm tahliller iyi çıktı,plasenta da sıkıntıydı biraz rahime yakındı şimdilerde bir ucu yakınmış en dr öyle dedi ama çok sıkıntı değilmiş