Sidelya Muzaffer bende bi şey yok artık tekrar gelmedi ☺️ Ben de çok heyecanlıyım ama adetime daha çok var beklemek istiyorum o yüzden inşallah tutunur miniciklerimiz 🥰
Muzaffer Sidelya inşallah küçücüğüm saçma bir şey bu 😱 benim liseye giden oğlum var ikinci için uğraşıyoruz tam umudumu yitiriyorum başka bir yerden bir ışık görüyorum . Rabbim büyük inşallah olur arka arkaya doğururuz. Zaten burada adetlerimiz çok yakın arkadaşlar var sanırım bu yıla son üorizi yapıp yeni yıla gireceğiz 🧿❤️
Sidelya Annem ben de şimdilik 1 kere geldi bide yarın yola çıkcaz 4 5 saatlik inşallah bi zarar vermez
Sidelya Portakalcicegiii yine kimyasal gebelik olacak diye korkuyorum Allahım inşallah kucağıma sağlıkla almayı da nasip eder 😇 geçen sefer de 1 hafta kala gelmişti böyle benim yumurtlama tarihim erken galiba dediğin gibi ☺️
Sidelya Muzaffer Allah bağışlasın ne güzel 😊 yeni yıla güzel haberlerle gireriz inşallah çok umutlu hissediyorum 😇
aysess Sidelya benim ilişkiden 9 gün sonra kahverengi leke şeklinde oldu canım. Ama kan tahlili de hemen çıkmadı biraz geçsin test yaparsın . Adete 5 gün kala falan
aysess Sidelya benim kanda çıkmadı , iki gün sonra 6 gün varken test yaptım hayali çıktı eşim dalga geçmişti hatta ama ben bir değişiklik olduğunu hissetmistim;) sonraki gün biraz daha net çıkmıştı , senin içinde hayırlı olur inşallah 😊
DiplomaliEvHanimi Sidelya benimde 15gun varken Çay kaşığı ucu kadar kahve leke geldi. Ertesi gün iğne başı kadar damla damla günlük pede. Bu sabaha karşıda pembeye yakın sümüksü peçeteye sildim. 30.31.1kasim adetim 13 Kasım. Yerleşme kanaması olabilir mi
DiplomaliEvHanimi Annem benimde 15gun varken Çay kaşığı ucu kadar kahve leke geldi. Ertesi gün iğne başı kadar damla damla günlük pede. Bu sabaha karşıda pembeye yakın sümüksü peçeteye sildim. 30.31.1kasim adetim 13 Kasım. Yerleşme kanaması olabilir mi