Melek58- Ankara etlik şehir hastanesinde doğum yapanlar eksi ve artı yanlarınpaylaşırmısınız neleri iyi neleri kötü orda doğum düşünüyorum lütfen 🙏🏻
iremm00 Melek58- bende orda düşünüyorum ama biraz araştırdım yani baya kesim güzel dedi ben kurtaĵımj orda oldum ağlamıştım üzülme ağlama vs dediler evime en yakın has. Orası çünkü birde ankara ya çok yabancıyım yani bilmiyorum orası olur gibi