Tecrübeli annelere birşey sormak istiyorum bu benm ikinci hamileliğim 36 haftadym cuma günü kontrole gittiğimde doktor bebeğin kanala yerleştiğini söyledi ve acayip baskı yapıyor aşağıya yürürken zorlanıyorum bi on gğn daha dayan alalım dedi. İlki sezeryandı buda sezeryan olacak ama kafamı karıştıran bir durum var bebek on günde daha da aşağıya inmez mi normal doğum olmayacak ki nasıl olacak ben anlayamadım.