Burcu1708 İdrar tahlilinde protein 1+ yazıyor bu ne demek bilen var mı? Tehlikeli bir durum mu? Tansiyonum normal ödemim yok.
Momofelisa Burcu1708 Canım aynı durumdayım, dün post açmıştım bende galiba. Randevum cuma günü daha erkene bulamadım ama okuduklarım çok endişelendiriyor beni. İnşallah geçici bişeydir ikimizinde