Deryamira benim de 28 di erken yaptırmıstım hatta testi sağlık. Ocağındaki dr düşük görünüyor ama belli olmaz dedi 2 günde bir test yaptı test ikiye katlandı sonra hastaneye gittim bebeğimin kalp atışlarını duydum simidi 15 haftalık hamileyim bir tane oğlum olcak inşqllqh benim kızımda da bundan iki yıl önce aynı şeyi demişlerdi düşük görünüyor diye kızımda hayatta çok şükür 0.5 normalde evet amm bebek geç dölenmiş olabilir buda test öyle yansiyır allah hayırlısını nasip etsin inşallah 😘🙏