Dlk38 8 haftayken kuyruk sokumu ağrısı başladı hala şiddetli ağrıyor adım atamayacak yerimden kalkamayacak kadar kötü oluyorum. Yarın kontrolüm var. Siz neler yaptınız çaresi var mıdır çok zorlanıyorum
1palyaco Dlk38 benim de o haftalarda olmuştu . Oturuşunuza yatış tarzınıza dikkat edin ağır işler yapmayın uzun süre ayakta kalmayın ben bunlara dikkat ettiğim de geçti . Otururken bel kısmınıza yastık koyup sırt kısmınızı dik tutmanızı sağlayın .
Dlk38 1palyaco ağır iş yapmıyorum aslında dikkat de ediyorum herşeye ama geçmiyor normal birşey mi ağrıması bilmiyorum