Donthappymom oladabilir olmayadabilir 🥲 belirtiler benziyor ama psikolojik de olabilir dediğin gibi. Adet gecikmesinin de bir çok sebebi olabiliyor mevsim, stres, geç yumurtlama, kist oluşumu ya da hamilelik 🤭 Bakalım rabbim hakkında en hayırlısı neyse onu nasip etsin, yüzünüzü güldürsün 😊🤲🏻