Busenazzzzzz Merhabalar 🌸 Ben Salı günü sezeryan oldum fakat göğsümde bi ağrı var. Nefes almakta zorlanıyorum. Konuşmakta bile zorluk çekiyorum. Acaba yaşayan oldu mu ? Bu normal bi şey mi ?
Bebekkkk Busenazzzzzz benimde öyle olmuştu ben hastanedeyken sağ göğsüm sıkışmıştı kalp krizi geçirir gibiydim çok kötü olmuştum doktorlar geldiler narkozu atma şeklimmiş bi şekilde vücuttan çıkması lazımmış ağrı kesici felan yapmışlardı çok kötüydü çok geçmiş olsun normal yani…