11-02- canım persembe gunu dogum yaptım ilk sancı geldiginde 40 dk aralıklarla basladı belimden kasıgıma sonra 20 dk dustu duzenli olarak bu surede karnım sertlesti bebek hareketler sertlesti tabi, dayanamadıgım noktada hastaneye gittim orda da artık 10dk ya dusmustu