Zlyha58 Arkadaşlar merhaba saygı hastanesinde Pelin hocaya giden var mı aranızda nasıl? Başka yerde takipliyim acil durumdan dolayı yakınımda ki hastaneye yönlendim emin olmak istiyorum
Ceyx Zlyha58 ben de gtmek istiyorum ebru hanımdan çok memnun kalmışlar okuduğum yorumlara göre, bende ilk defa gidicem gitmeden aramamiz mi gerekiyor yada randevuyla mi olduğunu bilmiyorum siz nasıl aldınız?
Cngzrs Zlyha58 Saygıda Esra Şahin’e gidiyorum baya ilgili geldi bana guleryuzlu ve ultrasonda flan baya ilgili tek.tek anlatıyor her gittiğimde bebeğin orası burası diye
Rumeysa51 Ben sadece ilk hafta gittim herkes çok memnun ama ben biraz ilgisiz buldum devlette bile daha çok ilgilendiler
Zlyha58 Rumeysa51 bende ilk defa geçen hafta gittim bana da soğuk geldi annem hastası olmadığın için olabilir dedi giden bir kaç tanıdığım çok memnun hastanede biraz değişmiş beğendim ama zaten süreç sıkıntılı doktordan yana da sıkıntı yaşamak istemiyorum
Rumeysa51 Bende de biraz soğuk sadece tamam panik yapacak bir durum yok dedi çok ilgilenmedi bilgi vermedi pazartesi gidince perşembe tekrar gel dedi perşembe gittim gelecek haftayı kast ettim neden erken geldin dedi biraz değişik
Rumeysa51 Benim de giden tanıdıklarım çok memnun du mutlaka onda doğum yap takipli ol dediler ama ben istemedim
Zlyha58 Ceyx arkadaşım ebru hanıma bir kaç kez gitti oda çok beğenmiş biz acil gittik eşim aramış yolda gelin demiş randevu gerekiyor mu hiç bilmiyorum kuzum ya
Zlyha58 Cngzrs o doktoru hiç duymadım ben ya ebru Nihan pelini duydum şuan erken doğum riskim var Pelin hoca takipliyim başkasına da gitmek istemiyorum aslında
Rumeysa51 Direk ordan da sıra alabilirsin ama çok fazla sıra beklersin en iyisi önceden arayıp randevu almak yoksa 1 saatin üzerinde bekliyorsun bazen ebru hanım dan da herkes çok memnun ama ben gitmediğim için tam bilmiyorum
Alev5 Merhaba benim de ilk hamileliğim Nihan hanıma muayene oldum daha 5 haftalık olduğu için baktı folik asit yazdı gönderdi. Nihan hanım hakkında bilgisi olan var mı?