Ebruli55 12+4 hafta hamileyim. Dünden beri çok fazla su içiyorum. Şu içtiğim hâlde daha fazla içmek istiyorum. Bu neden olabilir ? Hamileliğimde şimdiye kadar bu şekilde hiç su tüketimim olmamıştı.
amayinedeiyiilerledim Ebruli55 bende hamilelik susatıyor galiba deyip sürekli içiyordum. Şekerden falan şüphelendim ama sıkıntı çıkmadı şükür. Vücudumuz ihtiyaç duyuyor sadece. Sonrasında rutine oturdu. Günlük 2 lt içebiliyorum sadece 🥲