Öncelikle cok üzüldüm başınız sagolsun. Kücük bi nohut tanesi kadarda olsa ne kadar üzüldüğünüzü biliyorum aynısını bende yaşadım cünkü. Bu acı gecmeyecek sanıyor insan ve maalesef hep kötü şeyler geciyor aklından. Hep böyle kötü sonlar mu yaşayacağım diye ama öyle olmuyor. Bende temmuz ayında 8.haftada kalbinin durdugunu ögrendim.3 doktora gittim inanmak istemedim ama maalesef kürtaj oldum sonunda.sadece 2 ay sonra hamile kaldim su anda 5.aya girmek üzereyim ve herşey cok yolunda. İlk bebeğimde geriden geliyor demişlerdi ilaçlar ignelerle hayatta tutmaya calışmıştık ama bunda herşey o kadar yolunda ki.
Doktorum bana saglıksız bi gebelikti.belki de senin hayırla saglıkla gelsin duaların kabul oldu sakın üzülme cok daha güzelini yaşayacaksın demişti. Öyle de oldu
Senin icinde öyle olaxak buna eminim. Zamanla yerine yeni bi sevgi tohumu atılacak
Rabbim acını dindirsin inşallah en kısa zamanda 🙏🏼🙏🏼