Kızlar merhaba, haftaya pzt.29ocak ta doğumum olacak inşallah. Planlı sezaryan ve ben 39. haftada oluyorum tam. Ama son 3 gündür inanılmaz yoğun bir baş ağrısı yaşıyorum. Belirtiler sinüzit gibi(şakaklarım-kafamın üst kısmı ağrıyor,zonkluyor,burnum tıkalı,ateş falan yok.) Dün acilde ağrı kesici serum yapıldı,hafifledi. Şuan yine aynı eğilip doğrulamıyorum zonklamasından.
Sinüzit tecrübesi yada benzeri şikayetleri olan var mı? Kaç güne geçer bu durum. Yarın dr.ma görüneceğim zaten.Tavsiyelerinizi bekliyorum lütfenn!