39+6 sancı çıkıyor ama açıklık yok persembe günü devlet hastanesi 3 gün sonra gel nst ne baksınlar demişti bugün gidicem sizce yatış verirlir mi malum devlet beklete de bilirler artık bı tık sıkıldım git gel hem bı an önce olmak istiyorum hem de bebeegini merak ediyorum sizce yatış verir mi (tüm doğum seçeneklerine aciigim)