Arkadaşlar perşembe günü kontrolüm vardı 31+5 dim normal kontrolüm yapıldı herşey normaldi kendimde normaldim doktor nst ye kattı yinede nst de sancım çıktı sonra Doğumhaneye yönlendirildim orada da tekrar bağlandım hala hafif hafif devam etti oksijen falan taktlar sonra bana yatış verdiler serum tedavisi aldım sonra düzene girdi ertesi gün taburcu oldum bu durumda olup kaç hafta sonra doğum yaptınız acaba? Doğumum erken olur mu?