Sedagnlty çok geçmiş olsun, inşallah sağ Salim kolaylıkla kucağınıza alırsınız.
Benim de tansiyon problemim vardı ilk gebelikte ama ilaçla idare etmiştim. 39.haftada doğum yapmıştım. Sanırım bu gebelikte yine yüksek tansiyon olacak. Sizin kaçlara çıkıyor? İlaçla kontrol edilemedi mi?