Pamuk peki gebelik öncesindede var mıydı bu durum 😞 ben bi düşük yaptım. Düşükten beri hiç iyileşemedim. Hep bi kaşıntı, sızı , kasıklarda ağrı, çok çok çok artınca da kahverengi lekelenmem oluyor. Her gittiğim doktor enfeksiyon diyip yolluyor. Çok şülür son gittiğim kültür testi yapmayı akıl etti hem vajen kültüründe hem idrar kültüründe bakteri üremiş 😞