08:00 da Sol kasıgımda biraz şiddetli acı oldu fazla uzun sürmedi sonra uyudum az önce yine aynı acı uyandırdı buda 1 buçuk dakıka filan sürdü şimdi geçti acaba doğum sancısı mı ilk hamileliğim. Sol kasıktan girermi ben belden giriyor zannediyorum emin olamadım lütfen yardımcı olun